Szükséges készségek és végzettség:
Csendes recepciós pult vezetése, telefonnal, az alkalmazottakkal való kommunikációval és a szállítmányok átvételével.
Irodai szükségletek kezelése: irodaszerek, személyzeti felszerelések és egyenruhák.
Adminisztratív támogatást nyújt, beleértve, de nem kizárólagosan a szövegszerkesztést, jelentéskészítést, adatbevitelt.
Munka a kintlevőségek/számlák csapatával
Egyéb adminisztrációs feladatok az igazgatók és a vezetők irányításával.
Ez a munkakör olyan személynek felel meg, aki rendelkezik némi adminisztrációs tapasztalattal, és szeret csapatban dolgozni.
Készségek, amelyek előnyt jelentenek:
Irodai és adminisztrációs munkakörben szerzett korábbi tapasztalat
Tapasztalja meg az Office 365 / Google Dokumentumok használatát
Tartson fenn pozitív hozzáállást, magas szintű professzionalizmussal és emberi készségekkel.
Pontosnak, megbízhatónak és megbízhatónak lenni.
Mutasson rugalmasságot, alkalmazkodóképességet és sokoldalúságot a változó munkaigények kezelésére.
Képes felügyelet nélkül dolgozni, erős időgazdálkodási és problémamegoldó készségekkel.
Állás típusa: Teljes munkaidő
.$ads={1}