Salgsmedarbejder til IKEA København, Køkkentilbehør, 10 timer pr. uge - Nyt city varehus åbner sommeren 2023! [Denmark]


 
Derfor er vi helt vilde med dig

Vil du være med til at skabe et helt nyt IKEA? IKEA København bliver IKEA Danmarks første city varehus og et af tre fysiske varehuse i hovedstadsområdet, hvor vi vil bringe IKEA tættere på de mange mennesker.

$ads={1}


Vi leder derfor efter dig, som vil være med til at gøre det hurtigt, nemt og positivt for vores kunder at handle i IKEA. Din baggrund kan være mangeartet, det vigtigste er at du er serviceorienteret, har en masse energi og ikke er bange for at tage fat.

Vi lægger desuden vægt på at du:
  • Trives med at vejlede kunder i en travl hverdag med et højt tempo
  • Er selvstændig og tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver, så tiden udnyttes mest effektivt
  • Elsker at få alt stå snorelige og ordentligt, og at du ikke er bange for at skulle rykke rundt på en masse varer

Hvad du skal lave – dag for dag

I salgsafdelingen for Køkkentilbehør sælger vi hver dag et bredt udvalg af gryder, tallerkener, service, bageartikler og meget andet tilbehør til køkkenet med udgangspunkt i den enkelte kundes hjem.

Din hverdag vil bl.a. bestå af:
  • At rådgive og inspirere vores kunder ud fra deres behov og ønsker
  • Håndtering af varer og klargøring af salgspladser, så varerne er tilgængelige for kunderne
  • Oprydning, så udstillinger og afdelingen altid er præsentabel og inspirerende

Vores team i ikea

Vi åbner d. 16. august og vi kommer til at være et varehus med ca. 300 kollegaer fordelt på 3 etager og vi vil byde velkommen til over 3 millioner besøgende om året. Det betyder at vi vil få travlt, men samtidig bliver det sjovt og lærerigt.
IKEA er en værdibaseret virksomhed, der er til for at skabe en bedre hverdag for de mange mennesker. Det gør vi igennem de produkter og løsninger vi tilbyder vores kunder, og det er her du kommer ind i billedet. I salgsafdelingerne vil vi inspirere de mange mennesker med overkommelige og smarte boligindretningsløsninger med et stort fokus på den bæredygtige livsstil.
Vi kommer til at tilbyde et stort udvalg af boligtilbehør og et lille udvalg af vores møbler til at tage direkte med hjem, og igennem inspirerende udstillinger vil vi vise bredden af vores møbler, som vores kunder kan bestille igennem vores mange services.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

Du er velkommen til at kontakte Shopkeeper Peter Kim på peter.kim@ingka.ikea.com hvis du har spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi ikke modtager ansøgninger via email, men udelukkende via vores rekrutteringssystem.

Yderligere information

  • Stillingen er på 10 timer pr. uge i gennemsnit. Gennemsnittet udregnes over en periode på 16 uger
  • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 0-2 aftenvagter pr. uge i hverdagene, samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
  • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
  • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
  • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
  • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال